Mandrakistovy dojmy z FC4

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Červenec 15 10:57:31 CEST 2005

Zdravím

On Friday 15 July 2005 11:46, Petr Kolar wrote:
> [...]
> ale u dokumentace ve formatu info pravidlem:
>
> Na uvodni strance se clovek dozvi, ze to je "flexible and powerful boot
> loader program for PCs", v Introduction neni nic, jen odkazy na dalsi
> ctyri polozky, z nichz v prvni si clovek muze precist, co to vlastne ten
> boot loader je, a znovu si zopakovat, ze Grub je "powerful" a ze "One of
> the important features in GRUB is flexibility" a zjistit, co se dozvi
> v dalsich kapitolach (historie, postoje Grubu za valky, ze ho musel
> nekdo NAPROGRAMOVAT, co si lide mysli o boot loaderech, atd.).

Co je špatného na uvedení historie programu a nějaké obecné informace v
dokumentaci? Najde se dost lidí, kteří netuší co to je bootloader. Nikdo vás
to nenutí číst všechno. Pokud někoho překvapí, že v sekci nazvané "Role of a
boot loader" dozví co je to bootloader, tak to je IMHO jeho problém.

> Instalace
> je popsana naprosto mlhave, clovek poradne nevi, kdy se popisuje instalace
> balicku s Grubem, kdy nakopirovani potrebnych souboru do boot adresare a
> kdy instalace vlastniho boot sektoru se stage1 loaderem.

Máme na mysli stejnou dokumentaci? Mě to tam připadá celkem jasně napsané:
http://www.gnu.org/software/grub/manual/html_node/Installation.html

--
	Michal Čihař | http://cihar.com