squid log velikost

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Červenec 15 12:34:35 CEST 2005

Petr Hvězda wrote:
> nevedel by nekdo, kde se da nastavit velikost souboru
> /var/loq/squid/acces.log ?
>
> Prochazel jsem squid.conf, vsude se udavaji velikosti cache, ale velikost
> tohoto souboru jsem nenasel. Mohl by me nekdo nakopnout spravnym smerem?
> Jedna se mi totiz o to, abych v tomto souboru zachoval mesicni statistiku
> kvuli analyze. Pokud vim, tak log bezi do urcite velikosti a pak se se zacne
> sam umazavat, nebo prepisovat.

Tak to tedy slysim prvne. Pokud je mi znamo, velikost logu je omezena
leda tak filesystemem a operacnim systemem. Staci natavit rotaci logu v
prislusnem programu (treba logrotate) a hotovo. Nicmene mozna se pletu,
se squidem jsem si hral naposled nekdy pred rokem.

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/