Mandrakistovy dojmy z FC4

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pátek Červenec 15 14:09:39 CEST 2005

On Fri 15. of July 2005 10:14, Tosuja wrote:

> ==> ??? No aby byl vyber, ne? Musim rict, ze se mi uz nejakou chvili
> nestalo, ze bych si o necem hezkem precetl a nenasel to v Debianu -
> pouzivam unstable, i kdyz ma aktualne trosku problemy se zavislostmi kvuli
> prechodu z XFree86 na X.Org.

Nie som debianista, takze sa mozno mylim (pokial dane baliky existuju v
nejakom externom zdroji, alebo som slepy, alebo som magor):

-	kdevelop3: testing 4:3.2.0-3, unstable 4:3.2.0-3
	obsolete ...

-	kde 3.4
	iba ako experimental

-	kopa softu co pouzivam na mandrake (multimedia, video, zvuk, ...)
	bud to v packages.debian.org chyba, alebo je to v obsolete verziach a tak
	dalej

To su presne dovody, kvoli ktorym nie som v stave na debian prejst, aj keby
som chcel.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky