Mandrakistovy dojmy z FC4

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Červenec 17 10:21:57 CEST 2005

Dusan Zatkovsky wrote:

> Nie som debianista, takze sa mozno mylim (pokial dane baliky existuju v
> nejakom externom zdroji, alebo som slepy, alebo som magor):
>
> -     kdevelop3: testing 4:3.2.0-3, unstable 4:3.2.0-3
> obsolete ...

??? posledni stabilni vydani kdevelopu je 3.2.1, to mi prilis zastarale
neprijde

> -     kde 3.4
> iba ako experimental

Tady se ceka jen na prechod na gcc4 (gcc4 je, ceka se na prelozeni c++
balicku co na nich KDE zavisi) a na prelozeni xorg. Neoficialni kde 3.4
funguje prefektne (prave jej pouzivam)

> -     kopa softu co pouzivam na mandrake (multimedia, video, zvuk, ...)
> bud to v packages.debian.org chyba, alebo je to v obsolete verziach a tak
> dalej

Zatim jsem nasel vse. Sice pro mplayer nutno pouzit neoficialni zdroj ale
ten funguje OK. IMHO je to mnohem prijemnejsi nez se nestacit divit, ze
distro sice obsahuje kde co ale neumi prehravat MP3. Co vam KONKRETNE
chybi?

--
Petr Balas - petr at balas dot cz