Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Červenec 15 16:35:15 CEST 2005

Dne pátek 15 července 2005 11:07 Petr Bravenec napsal(a):
> (omlouvám sek, ale dokumentace mi svou úrovní připomíná tu microsoftí)

A smím vědět, čím Vám jí připomíná ? Vždyť je to jedna z nejlepších
dokumentací vůbec, polopatická a jasná. Maximálně může působit zbytečně
polopaticky pro člověka, který linux spravovat umí a tudíž nemusí číst 10
stránek o tom, jak se dělají partition, vytváří fs, mountují disky, zavádějí
moduly a nastavuje síť.

> Naposledy jsem se zastavil na  chybě 'compiler cannot create executables'.
>
> Přihodilo se to po spuštění
> /usr/scripts/bootstrap.sh

Hádám nějaký konflikt 32 versus 64bit nebo nebo nějaký nesmysl v CFLAGS. Proč
vůbec začínáte ze stage1 ? Vždyť je to akorát ztráta času.

> Pikantní na tom je, že se to celé chová velmi nevypočitatelně. Když disk
> přeformátuju a
> spustím instalaci znovu, objeví se zase úplně jiná chyba. Pravděpodobně
> bloudím v
> dokumentaci. Chybě hardware nevěřím. Chová se to takto na více počítačích.

Pak opakujete dokola stejnou chybu. V dokumentaci není nic, kde by se dalo
zabloudit.  Přimountovat partition, rozbalit na ní tarball, nastavit cflags,
use a eventuelně lokalizaci a už frčíte. Na tom se snad nedá nic zkazit.

Ctirad