Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Červenec 15 14:54:09 CEST 2005

Ctirad Fertr napsal(a):

>A smím vědět, čím Vám jí připomíná ? Vždyť je to jedna z nejlepších
>dokumentací vůbec, polopatická a jasná. Maximálně může působit zbytečně
>polopaticky pro člověka, který linux spravovat umí a tudíž nemusí číst 10
>stránek o tom, jak se dělají partition, vytváří fs, mountují disky, zavádějí
>moduly a nastavuje síť.

>Hádám nějaký konflikt 32 versus 64bit nebo nebo nějaký nesmysl v CFLAGS. Proč
>vůbec začínáte ze stage1 ? Vždyť je to akorát ztráta času.

>Pak opakujete dokola stejnou chybu. V dokumentaci není nic, kde by se dalo
> [...]

Díky za věcnou připomínku.
Omlouvám se za zmínku o mikrosoftí dokumentaci, nechtěl jsem, aby se
debata zvrhla nežádoucím směrem.

Pořád stejnou chybu nedělám. Objevují se pořád jiné a jiné chyby. Smažu
instalaci, pustím znovu - podle
jiné verze dokumentace z několika (desítek?) verzí - a dopadne to zase
úplně jinak.

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz