Mandrakistovy dojmy z FC4

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Neděle Červenec 17 12:30:42 CEST 2005

>Zatim jsem nasel vse. Sice pro mplayer nutno pouzit neoficialni zdroj ale
>ten funguje OK. IMHO je to mnohem prijemnejsi nez se nestacit divit, ze
>distro sice obsahuje kde co ale neumi prehravat MP3. Co vam KONKRETNE
>chybi?

Ahojte,
 nechcete podobneho dohadovani - ktere zjevne nikam nevede - nechat s
konstatovanim notoricky znameho faktu, ze ma-li osoba xy nejakou
distribuci v oblibe, tak ji proste vyhovuje a je absolutne zbytecne ji
presvedcovat, ze jina distribuce je bud stejne dobra nebo i lepsi?
Tohle vlakno je uz dost dlouhe na to, aby melo nulovy prinos (coz
minimalne posledni 2/3 bohuzel ma).

Navic, dohadovat se ve vlaknu nadepsanem Mandrakistovy dojmy z FC4 o
dostupnosti verzi balicku pro debian... je <nemam vhodna slova>.

--
Zdenek Mazanec
http://mandriva.contactel.cz