Problém s grafikou

luculus na seznam.cz luculus na seznam.cz
Neděle Červenec 17 15:43:54 CEST 2005

Dobrý den,

předevčírem jsem poprvé instalovala Linux, konkrétně Mandrake 10.1.
Bohužel mám ale v Xkách problémy s grafikou - povedlo se mi rozchodit
jen rozlišení 1024x480, které je dost nepoužitelné:-( Při
rozlišení 1024x768 mám různě rozházený obraz (části dvojitě,
blikání apod.), při 800x600 se mi zobrazí jen černá obrazovka. Mám
ATI Rage Pro 128, během snahy o řešení problému už jsem z netu
zjistila, že s ní občas jsou problémy, bohužel mi zatím nic
nepomohlo, ačkoli už jsem nad tím strávila spoustu hodin - ani hraní
si s Modelines, ani nastavení ChipID v XF86Config. Abych nezapomněla to,
co je dost možná nejdůležitější - při každém startu X Windows (i
v rozlišení 1024x480) mi to vypisuje mimo jiné následující:

(==) Using config file: "/etc/X11/xorg.conf"
Using vt 7
(EE) Failed to load module "/usr/X11R6/lib/modules/extensions/libglx.a"
(once only module, 135962511)
(WW) R128(0): Failed to set up write-combining range
(0xd4000000,0x2000000)
(EE) R128(0): No DFP detected
(WW) R128(0): Failed to set up write-combining range
(0xd4000000,0x2000000)

Pokud by se našel někdo, kdo mi poradí, byla bych opravdu vděčná...