Problém s grafikou

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Červenec 17 22:00:13 CEST 2005

Dne neděle, 17. července 2005 15:43 luculus na seznam.cz napsal(a):
> předevčírem jsem poprvé instalovala Linux, konkrétně Mandrake 10.1.
> Bohužel mám ale v Xkách problémy s grafikou - povedlo se mi rozchodit
> jen rozlišení 1024x480, které je dost nepoužitelné:-( Při
> rozlišení 1024x768 mám různě rozházený obraz (části dvojitě,
> blikání apod.), při 800x600 se mi zobrazí jen černá obrazovka. Mám
> ATI Rage Pro 128, během snahy o řešení problému už jsem z netu
> zjistila, že s ní občas jsou problémy, bohužel mi zatím nic

Z čeho jste to instalovala (veřejná 3CD/komerční 8CD verze), zkusila jste
updaty? Ta "plnější" verze obsahuje spoustu předpřipravených věcí právě pro
ATI karty (a nejen ně), u veřejné musíte spoustu věcí dodělat ručně. Takže
právě proto (a nejen proto) jsem si nedávno nechal pořídit MDV2005LE na 9G
DVD, zatím jsem s ní nenarazil na podstatné potíže - a pokud ano, tak za to
nemohl mandrake.

--

                        Jaroslav Lukesh