afterstep a mplayer

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Červenec 18 09:27:27 CEST 2005

On Fri, 15 Jul 2005 20:16:55 GMT, Pavel Kraus <pavel.kraus na matfyz.cz> wrote:

>  Vasek Stodulka teithant o Re: afterstep a mplayer:
>
>  Také jsem už o tom uvažoval (změny ve verzi 2 mě celkově moc nenadchly).
>  Kdysi jsem nějakou dobu dělal s windowmakerem, tak jsem se k němu zkusil
>  vrátit, ale nějak to není ono.

	:) Taky se mi nejak nedostal pod kuzi, ac jsem to parkrat zkousel.

>  Umí waimea vytvořit něco jako wharf (na ten jsem si dost zvykl)?

	Pokud vim tak ne. Ale je mozne vzit si ty as* a nadefinovat je tak,
aby se zobrazily bez dekoraci na urcitem miste a byly na pozadi a "sticky",
coz ma tu obrovskou vyhodu, ze pak nezabiraji misto na desktopu a da se pres
ne soupat oknem bez "lepivosti", coz je presne duvod, proc jsem na wharf
zanevrel - furt se cpe dopredu a nenecha se prekryt (resp. jde to blbe a je
s tim boj.) Ja mam asmem, ascpu a asmix natvrdo umistene tam, kde byval
kdysi wharf a je to bezva. Kdyz se jim da "sticky", tak jsou na vsech
obrazovkach.

	Nebo se da pouzit "gkrellm" nebo jaksetojmenuje, ale to je pro sraby.
:) Spis mi ze zacatku chybel pager. :)

>  Dnes jsem se na ní koukal, a zase tolik mě nenadchla (i když je to možná
>  tím, že jsem do ní pořádně nepronikl) - například jsem nepřišel na to,
>  jak zmenšit okno do ikony.

	Tak to taky AFAIK nejde, ale z okna se da udelat jenom takovy ten
"prouzek" nahore.

	Ze nenadchla na prvni pohled se nedivim. :) Jde o to nejit cestou
"vyhazu nepotrebne veci z KDE", ale naopak "zvolim si dostatecne flexibilni
WM, ktery pak vyzdobim vsim, co potrebuju."

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860