afterstep a mplayer

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Neděle Červenec 17 10:15:07 CEST 2005

Vasek Stodulka teithant o Re: afterstep a mplayer:
>  ...tak me jeste napadlo drastictejsi reseni (a na oba problemy
> zaroven :), a to vymena windowmanageru. Afterstep je sice hodne cool, sam
> jsem ho dlouho pouzival, ale pak mi prislo, ze se wharf hodne roztahuje
> a pak jsem potkal Waimeu a nakonfiguroval ji, aby vypadala jako afterstep.
> Od te doby jsem na 100% spokojen se svym desktopem, kdyztak muzu poslat
> nejaky skrinsot a konfiguraky.

Také jsem už o tom uvažoval (změny ve verzi 2 mě celkově moc nenadchly). Kdysi
jsem nějakou dobu dělal s windowmakerem, tak jsem se k němu zkusil vrátit,
ale nějak to není ono.

Umí waimea vytvořit něco jako wharf (na ten jsem si dost zvykl)? Dnes jsem se
na ní koukal, a zase tolik mě nenadchla (i když je to možná tím, že jsem do
ní pořádně nepronikl) - například jsem nepřišel na to, jak zmenšit okno do
ikony.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F