Mandrakistovy dojmy z FC4 - prehravani MP3

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 15:32:02 CEST 2005

Dne po 18. července 2005 14:MM Libor Chocholaty napsal(a):

> Oook? To myslite vazne? Taky jsem o tom slysel, ale prijde mi to jako
> nesmysl. Potom by museli zalovat vsechny distributory a maintainery
> ruznych repository, kde prehravani mp3 podporuji. Neni to tak, ze pokud
> se svuj patent nesnazim chranit, pozbyva platnosti?

V nekterych zemich se musi platit $1 (nebo pausal $100k rocne, byly jeste
dalsi kategorie, podrobnosti na webu FhG) za kazdy prodany prehravac. Mimo
tyto staty je to svobodne. Stoji-li tedy za distribuci spustitelneho programu
nejaky konkretni jedinec/spolecnost v danych zemich, musi platit. Neni-li
koho honit, platit samozrejme nemusi ;-)

JL.