Mandrakistovy dojmy z FC4 - prehravani MP3

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Červenec 18 16:01:22 CEST 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

>V nekterych zemich se musi platit $1 (nebo pausal $100k rocne, byly jeste
>dalsi kategorie, podrobnosti na webu FhG) za kazdy prodany prehravac. Mimo
>tyto staty je to svobodne. Stoji-li tedy za distribuci spustitelneho programu
>nejaky konkretni jedinec/spolecnost v danych zemich, musi platit. Neni-li
>koho honit, platit samozrejme nemusi ;-)

Ach tak...
Btw, to se ten poplatek vztahuje asi nejen na prodane ale proste na
vsechny dodane, ze? Kdyz se toho boji distra, ktera jsou zadara. Na ty
by se asi vztahoval ten poplatek 100kUSD, coz by byla dost rana.

Libor