OT: Clanek Liberalniho institutu

vlcek l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Červenec 19 09:26:47 CEST 2005

Ladislav Jodlovski napsal(a):

> Tak znepříjemníte život úředníkovi,
> který to po Vás bude muset přepisovat
> a který v žádném případě není autorem nesmyslného
> nápadu požadovat ta data v excelovském formátu.
> Rozhodně tím nepotrestáte autora téhle blbosti.

No to je sice pravda, ale je take pravda, ze tento urednik ma obvykle k
autorovi takoveto blbosti mnohem blize nez nejaka firma od buhvi odkud.
Takze obvykle ma i mnohem vetsi moznosti a nastrohe donutit autora
takove blbosti se alespon jednou v zivote trochu zamyslet.

Snad nejsem nepripustne velky optimista...

--
L.V.
jezevec