OT: Clanek Liberalniho institutu

Ladislav Jodlovski pavouk na unibase.cz
Úterý Červenec 19 09:58:55 CEST 2005

> No to je sice pravda, ale je take pravda, ze tento urednik ma obvykle k
> autorovi takoveto blbosti mnohem blize nez nejaka firma od buhvi odkud.
> Takze obvykle ma i mnohem vetsi moznosti a nastrohe donutit autora
> takove blbosti se alespon jednou v zivote trochu zamyslet.
>
> Snad nejsem nepripustne velky optimista...

Jste. Pokud se takové papírové hlášení objeví jednou za čas, tak nad tím
úředník mávne rukou, pomyslí si něco o idiotech, naklepe to do počítače
ručně
a k autorovi se to vůbec nedostane.
Jiná věc by ovšem byla, kdyby se takto hromadně zachovala spousta
podnikatelů.

Láďa

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.