PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Červenec 20 01:59:20 CEST 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

> tak proc to teda menite, kdyz vam to jede??? co jede, na to prece
> nesaham!

Zlata slova, do kamene tesat! Presne moje rec.

> Vyqaknete se na php, naucte se zope.
Nebo se naucte perl, ten se nemeni tak drasticky a poskytuje dalekovetsi
moznosti a je rychlejsi na zpracovani.
A nebo si napiste na papir zasadni nove vlastnosti php4.3, ktere nutne
potrebujete. Pokud nedokazete napsat zadnou, pak zustante u php4.0.
A jeste par obecnych rad nejen pro linux, ale i do zivota (je mi 49 let)
1) Neco menim, az kdyz to stare nejde opravit tak, aby to vydrzelo dlouho
provozuschopne.
2) neco menim, kdyz nova vec ma tolik vyhod, ze to prevazi na stravenym
casem a docasnymi neprijemnostmi se zavadenim
3) novinku pouziju az potom, co si na pocatecnich "mouchach" nabili hubu
jiny.
4) novinku pouziju vzdy, pokud jsem ji sam vytvoril a muzu si chyby opravit
sam.
:-)))
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz