PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Červenec 20 14:12:08 CEST 2005

Petr Vileta <mailto:stoupa na practisoft.cz> wrote:
> A jeste par obecnych rad nejen pro linux, ale i do zivota (je
> mi 49 let)

	Jsem poněkud mlád oproti Vám, přesto bych si dovolil podotknout, že
v používání SW nelze aplikovat (některé) zkušenosti a poučky z reálného
života... - prostě a jednoduše proto, že odpovědnost progrmamátorů za svá
nebezpečná a děravá díla je taková jaká je, včetně zákonné podpory, takže ač
nechceme nic nového, chceme stabilní prostředí, tak prostě máme smůlu... a
nebo jsme zcela jinde, v několiřádově jiných cenách apod. (tím chci jen
říci, že jsou firmy, které odpovídající zázemí jsou schopny i v IT nabídnout
a poskytnout a kupodivu je spousta firem, které je to ochotno zaplatit
(skoro zlatem), protože vědí, že jinak to ani nejde)

	A pokud voláte po opravdu stabilním prostředí, tak jak je obvyklý ve
výrobě, tak na cokoli okolo Linuxu, neřknuli OSS či GNU raději zcela a úplně
zapomeňte... - taky by mne zajímalo jak budou v roce 2010 RedHati udržovat a
oprašovat RHEL3, ale to není můj problém...:-)