instalane driveru pro bultin LAN

vlcek l.vlcek na noel-plus.cz
Středa Červenec 20 16:58:53 CEST 2005

zdravim,

narazil sem na tenhle problem.
Mam MB MIS K8N Neo s onboard sitovkou. Mela by to byt gigabitova
sitovka. Naistaloval jsem si Debian Sarge 3.1 r0a, s jadrem tusim ze
2.4.27-2-386. Vsechno jsem nechal default nastaveni. No a nemuzu ho
donutit, aby mi nahodil prave tu sitovku. Kdyz jsem zkusil gentoo
instalacni CD, tak to ji naslo a natahlo modul forcedeth.o. PAk sla
sitovka normalne nastavit.
Stejny modul jsem nasel v debianovi. Kdyz se ho pokusim zavest (modprobe
forcedeth), tak mi init cast modulu oznami: no such device.
Parametry jsem modulu nezadaval, jelikoz se mi nepovidlo zjistit jake.

Zksusil jsem (ze zevedavosti) do vsech 5 kusu PCI slotu, co jsou na
desce, nastrkat sitovky od 3COM (3c905Cx-TX-M, nebo tak neco) a ty bez
zavahani chodi.

Tipnul bych si, ze tenhle HW (onboard LAN) mi asi s touhle verzi jadra
nebude fungovat, jelikoz v tom gentoo je jadro 2.6.neco.

Delam neco blbe, nebo mam smulu ??

diky za pomoc.

--
L.V.