instalane driveru pro bultin LAN

Čtvrtek Červenec 21 09:52:05 CEST 2005

vlcek <l.vlcek na noel-plus.cz> wrote:
> Mam MB MIS K8N Neo s onboard sitovkou. Mela by to byt gigabitova
> sitovka.

Aka? mali ste sa pozriet na "lspci -v"

> Naistaloval jsem si Debian Sarge 3.1 r0a, s jadrem tusim ze
> 2.4.27-2-386. Vsechno jsem nechal default nastaveni. No a nemuzu ho
> donutit, aby mi nahodil prave tu sitovku. Kdyz jsem zkusil gentoo
> instalacni CD, tak to ji naslo a natahlo modul forcedeth.o. PAk sla
> sitovka normalne nastavit.
> Stejny modul jsem nasel v debianovi. Kdyz se ho pokusim zavest (modprobe
> forcedeth), tak mi init cast modulu oznami: no such device.
> Parametry jsem modulu nezadaval, jelikoz se mi nepovidlo zjistit jake.

pozrite si manual pripadne help k danej sietovke v "make *config". Je dost
mozne ze ste mali rozne kernely, alebo gentoo pouziva patch ktory vylepsuje
podporu danej sietovky...
mozno iny driver funguje s danou sietovkou ovela lepsie...

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.