PHP 4.0.x vs 4.3.x problem v http?

JaV jardaz na hades.cz
Středa Červenec 20 23:19:01 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> A pokud voláte po opravdu stabilním prostředí, tak jak je obvyklý ve
> výrobě, tak na cokoli okolo Linuxu, neřknuli OSS či GNU raději zcela a úplně
> zapomeňte... - taky by mne zajímalo jak budou v roce 2010 RedHati udržovat a
> oprašovat RHEL3, ale to není můj problém...:-)

sorry, ale tento nazor mne docela vadi. Vy vite, co bude v roce 2010 s
jakymkoliv jinym prostredim (OS, vyvojove nastroje, atd)
mozna na nas budou pocitace mluvit a prijimat nase hlasove prikazy (no
radeji ne, to uz jsem nekde videl... :-D ), ale ani ty windows, jak si
tak stacim vsimat nejsou kompatibilni verzi od verze...:-)

omlouvam se za OT, ale nedalo mi to...
pekny vecer
JaV