instalane driveru pro bultin LAN

vlcek l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Červenec 21 13:19:48 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas napsal(a):

> Aka? mali ste sa pozriet na "lspci -v"

No to prave nevim. prikaz jsem samozrejme pouzil,ale z odpovedi typu:

0000:00:05.0 Bridge: nVidia Corporation: Unknown device 00df (rev a2)
         Subsystem: Micro-Star International Co., Ltd.: Unknown device 0300
         Flags: bus master, 66MHz, fast devsel, latency 0, IRQ 7
         Memory at e0000000 (32-bit, non-prefetchable) [size=4K]
         I/O ports at d400 [size=8]
         Capabilities: [44] Power Management version 2

To je tak asi nejnadejnejsi adept na onu sitovku...
:-(

> pozrite si manual pripadne help k danej sietovke v "make *config". Je dost
> mozne ze ste mali rozne kernely, alebo gentoo pouziva patch ktory vylepsuje
> podporu danej sietovky...
> mozno iny driver funguje s danou sietovkou ovela lepsie...

prohlizel jsem, ale jak jsem psal vyse, nevim presne k jake sitovce bych
to mel hledat. Zkousim jeste ruzna diskusni fora, kde se nejak diskutuje
o tehle desce, treba budu mit uspech.