Bind v chrootu nenabiha (SuSE 9.3)

Katarina Machalkova kmachalkova na suse.cz
Pátek Červenec 22 11:34:45 CEST 2005

> Predpokladam, ze riesenim bude vytvorit pod adresarom /var/lib/named
> dalsiu strukturu ./var/lib/named (teda musi potom existovat adresar
> /var/lib/named/var/lib/named) a tam nakopirovat subory, ktore potrebuje
> (predpokladam, ze to pojde alebo minimalne to bude hadzat iny error).

To jsem udelala, chybova hlaska je naprosto stejna, jako kdyz spustim named
bez chrootu:
"Starting name server BIND startproc:  exit status of parent
of /usr/sbin/named: 1 failed "

Skonci to na tomto:
startproc -p $CHROOT_PREFIX/var/run/named/named.pid /usr/sbin/named -t
$CHROOT_PREFIX -u named

Pricemz pokud prikazu startproc nepredam zadny z parametru -u a -p, tak se
mi named spusti.

Je mi v podstate jedno, jestli mi to cele pobezi v chrootu, nebo ne, hlavne
aby to nejak rozumne fungovalo.
Diky

B.
--