vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Sobota Červenec 23 23:24:07 CEST 2005

Milos Prudek napsal(a):

> Vážený pane inženýre,
>
> zkusil jste Scribus?

Nezkoušel. Jak jsem před chvílí odpovídal kolegovi, díval jsem se na
www.linuxlinks.com/Software/Graphics/Drawing a vektorových nástrojů je
tam až moc na to, aby to jedinec všechno vyzkoušel sám.
Vy máte konkrétní zkušenosti s tímto nástrojem pro pre-press? Jde mi o
to, že když to budu ctít vytisknout na něčem jiném naž na své Epson
Photo Stylus, narazím vždy na propast mezi .svg a světem Adobe a Quarku

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746