vektorová grafika pod linuxem ( zkušenost se Sodipodi)

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Neděle Červenec 24 03:57:44 CEST 2005

Dne so 23. července 2005 23:24 Ing. Karel Babka napsal(a):
-> Milos Prudek napsal(a):
-> >> Máte někdo zkušenost s open-source vektorovou grafikou, použitelnou
-> >> pro předtiskovou přípravu? Jak je na tom v současnosti xfig či kontour?
-> >
-> > zkusil jste Scribus?
-> >
-> Nezkoušel. Jak jsem před chvílí odpovídal kolegovi, díval jsem se na

Zkuste Scribus.
To je vskutku použitelný DTP pro Linux.

-> Vy máte konkrétní zkušenosti s tímto nástrojem pro pre-press? Jde mi o

Já ty zkušenosti mám.
Běžně v něm dělám předlohy pro barevný osvit.
Myslím, že na výsledku nepoznáte, že to není InDesign či Quark

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Bylo by pošetilé vynášet jedny snižováním druhých.
				David Hume