amd64 a 32 bit linux

Martin Pokorny konf na cronax.com
Neděle Červenec 24 07:37:47 CEST 2005

Mam zkusenost se SuSE 9.2, bez problemu lze i na 64-bitove instalaci
pouzivat 32-bitove aplikace. Jen tato 32-bitova aplikace nesmi pouzivat
nejaky svuj pristup k zarizeni. Typicky mainactor - nedostane se
fireware. Ale ani Kino (64-bit, rpm od SuSE) nefunguje dobre - cuka se
obraz (i po kompilaci). Dale jsem nerozchodil DVD-backup (problem s
UDFFindFirst, pokud si dobre pamatuji). Jinak vsechno naprosto bez
problemu (treba OpenOffice jsem mel nainstalovany 32-bitovy), dokonce
fungoval i VMware. Vyse uvedene problemy me donutily vratit se k 32-bitum.

Martin

P.S. S jadrem 2.4 jsem to nezkousel.