Router a HW

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Neděle Červenec 24 21:49:34 CEST 2005

On Sun, 24 Jul 2005, Jozef Martiniak wrote:

> 100 W to urcite nema. ja mam doma ako router celeron 300A -  toto PC ma pri
> 100 % zatazi CPU a zo zapnutym diskom spotrebu zhruba 44 W. Pri 100% iddle
> CPU to ma o 18 W menej.
>
> A co sa tyka tej hlucnosti - disk v routri nemusi bezat stale, da sa predsa
> cez hdparm vypnut po urcitej dobe necinnosti. Staci povypinat vsetky programy
> ako syslog a pod. co zapisuju na disk.

Tak sem si zkusil spocitat spotrebu planovaneho routeru (PC) a vyslo mi
asi 32 W (min.), 44 W (prumer) a 57 W (max.). Mozna to bude jeste min,
protoze nektere hodnoty sou odhadovane.

Jo a taky sem zapomnel dodat, ze ja osobne za tu elektrinu neplatim, takze
mi de opravdu o cenu stroje, coz nake AP za par tisic ponekud
projizdi. :-)

pekny den,
PV