reiserfs 3.6 a velka partition (190GB)

Jan Kara jack na ucw.cz
Pondělí Červenec 25 08:52:21 CEST 2005

> Zapnul jsem reiserfs debug v jadre a nez se system zacaldelatzenecodel tak
> my vyplivl tuto hlasku:
>
> ReiserFS: hdb2: warning: vs-8301: reiserfs_kmalloc: allocated memory
> 200088
>
> takze jsem trosku hledal a nasel jsem neco kolem reiseru a kvot a vyskytu
> tohoto problemu u rady jadra 2.4.20.
>
> Zkusil jsem kvoty vypnout a zda se ze to zabralo.
>
> Jeste jsem na toto tema diskutoval tady:
> http://www.abclinuxu.cz/forum/show/95009
>
> btw: si myslim ze tohle je celkem zajimava buga a moc se o ni nevi
  Ahaaa.. Jasne, uz si vzpominam. Tu jsem pred casem opravoval :). Pokud
si vzpominam dobre, tak ten patch sel do 2.6.13-rc1, takze v novejsich
kernelech by se to uz dit nemelo. Jinak problem je v tom, ze mate 2KB
bloky a ono pak kdyz jsou zapnute quoty, tak muze byt pocet bloku v jedne
transakci ReiserFS moc velky a sekne se to. Se 4KB bloky se to nedeje.
Takze bud nepouzivat s touhle verzi kernelu quotu, nebo mit 4KB bloky, nebo
updatenout na 2.6.13-rc1 nebo novejsi.

								Honza