Router a HW

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Červenec 25 14:12:25 CEST 2005

Dne pondělí 25 července 2005 08:50 Petr Vojnar napsal(a):
> Vzhledem k tomu, ze uz tu panove navrhovali AP skoro 2x drazsi popr. i
> vic, tak mam obavu, ze AP, za tu cenu co pisete, nebude nic moc... Ale
> treba se mylim.

Možná jste nepochopil pointu. Psal jsem, že nejlevnější AP s linuxem inside
stojí skoro stejně jako samotná PCI wifi karta. K tomu PCI navíc potřebuju
nějaké to PC, minimálně pentium (pro mnohé karty spíš P2/3 kvůli novější
specifikaci PCI) s nějakou RAM, diskem, ethernet kartou a nespíš i switchem.
Tohle všechno něco stojí, odhadem nejméně dvojnásobek-trojnásobek ceny toho
nejlevnějšího AP a pořád víc než ty opravdu vymakané AP. Když budu chtít mít
navíc místo disku flashku, tak vysolím další tisícovku navíc navrch. Výsledek
je stejně velká žravá hučící krabice. Prostě dělat dneska wifi router na PC
má smysl jenom v určitých specifických případech.

Ctirad