Problemy s Mandriva LE 2005

Pavel Cina pavel.cina na web.de
Pondělí Červenec 25 19:55:26 CEST 2005

Zdravim vsetkych.

Dopredu sa chcem ospravedlnit, ak sa budem pytat na veci, ktore tu uz
boli, ale uz som konferenciu dlhsie nesledoval a v archive som narychlo
tiez nic nenasiel.
Asi pred mesiacom som si kupil casopis aj s DVD Mandriva LE 2005. Po
jeho naistalovani sa objavilo par problemov, s ktorymi si neviem
poradit:

Najskor ale moja konfiguracia:
Athlon XP 2600+, ATI Radeon 9800Pro, SoundBlaster Live

A teraz problemy
1.) Ako ovladac grafickej karty som zvolil ATI Radeon flgrx. Bohuzial
ale nefunguje 3D akceleracia. Skusil som aj ATI Radeon ovladac, ale tiez
nic. Potom som stiahol ovladac aj priamo od ATI, dodrzal som postup na
stranke, ale nic.

2.) Ako default pouzivam nemecku klavesnicu. Ale nefunguje jedna klavesa
(<>|). Ked prepnem anglicku alebo slovnesku klavesnicu, tak ta klavesa
ide. Ked vojdem do "Configure your computer->Hardware->Set up the
keyboard layout" a vyberiem si klavesnicu 105-Key tak ta klavesa funguje
aj pri nemeckom rozlozeni, bohuzial si ale toto nove nastavenie nevie
zapamatat a po restarte nefunguje opat.

3.) Evolution mi nevie priamo otvorit PowerPoint prezentacie aj ked mam
nainstalovany OpenOffice. Ponukne len moznost "Save As...".

A co mi najviac vadi, ze priamo na DVD som nenasiel MPlayer :-(
Este dodavam, ze vsetko mi dobre fungovalo na MDK 10.0.

Vedel by niekto poradit?
Diky.

S Pozdravom
Pavel