Problemy s Mandriva LE 2005

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 22:07:46 CEST 2005

Dne pondělí, 25. července 2005 19:55 Pavel Cina <pavel.cina na web.de> napsal(a):
> 1.) Ako ovladac grafickej karty som zvolil ATI Radeon flgrx. Bohuzial
> ale nefunguje 3D akceleracia. Skusil som aj ATI Radeon ovladac, ale tiez
> nic. Potom som stiahol ovladac aj priamo od ATI, dodrzal som postup na
> stranke, ale nic.

zkuste probrat archv konference na mandrake.contactel.cz, tohle se tam resi 3x
do mesice.

Co se tyce ostatnich potizi, updatoval jste? Vyslo uz updatu na jedno CD.

> A co mi najviac vadi, ze priamo na DVD som nenasiel MPlayer :-(
> Este dodavam, ze vsetko mi dobre fungovalo na MDK 10.0.

To teda nevim, na casopisove dvd bych se moc nespolehal, historicky delaly
spise medvedi sluzbu. To ze neobsahuje mplayer, no mozna proto abyste si ho
stahl z PLF. POmoci sluzby easyurpmi si nadefinujte zdroje softwaru. Volne
dostupna CD verze MDV2005L"E ma mplayer na 2. CD (aspon dle seznamu souboru).

--

                        Jaroslav Lukesh