PGP - generovani prvocisel pro tvorbu tajneho klice asymetricke sifry

Michal Vymazal blabla na secunet.cz
Středa Červenec 27 12:39:26 CEST 2005

Nejdulezitejsi je ovsem tato informace:
* ***********************************************************************
 * The algorithm used to generate practically save primes is due to
 * Lim and Lee as described in the CRYPTO '97 proceedings (ISBN3540633847)
 * page 260.
 */

Konkretne ji naleznete v
gnupg-1.4.2/cipher/primegen.c

Takze to bychom meli, jdu se podivat po dokumentu, ktery popisuje ten
algoritmus.

MV.

--
Michal Vymazal