OT: zivotnost DVD a CD jako zalohovaciho a archivacniho media

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Červenec 27 13:42:19 CEST 2005

> 1. s jakou mohu pocitat zivotnosti u DVD a CD ? vse palim ve dvou
> kopiich, jde mi o pouziti

Podle dokumentu, na ktery odkazoval Peter Surda, je to

- 100-200 let pro cd-r a dvd-r
- 25 let pro cokoliv rw

podle vyrobcu, a nezávislé testy prakticky neexistují.

> 2. jaky vliv ma zpusob ulozeni na zivotnost? zajima me predevsim ulozeni
> v pevnych boxech

Podle dokumentu, na ktery odkazoval Peter Surda, skladujte svisle,
nenechavejet na zdroji tepla ani na svetle, a to staci k dosazeni max.
zivotnosti.

Prepisovat RW lze asi tisickrat, ovsem zivotnost mnohokrat prepisovaneho
media bude vyrazne kratsi nez RW media zapsaneho jednou nebo dvakrat.

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing