apt-get nenajde balicek, i kdyz na www je

Michal Čihař michal na cihar.com
Středa Červenec 27 15:38:18 CEST 2005

Zdravím

On Wednesday 27 July 2005 15:32, BuFran wrote:
>   Hledal jsem nejakou nadstavbu na wget pro konzoli, nasel jsem pomoci
> google projekt "prozilla". Zjistil jsem, ze existuje Debiani balicek,
> tak jsem zajasal.
>
> dal jsem do prikazoveho radku "apt-get install prozilla" a vida
> prozilla neni. tak jsem se vydal hledat na www rozhrani a vida,
> odpovedelo to:
>
> Download Page for prozilla_1.3.6-3woody2_i386.deb on Intel x86 machines

Ano, ale z toho woody se dá poznat, že to je pro woodyho :-)

> You can download the requested file from the pool/updates/main/p/prozilla/
> subdirectory at:
>
>     * security.debian.org/debian-security
>
> Nicmene apt-get stale stavkuje ze nemuze najit balicek prozilla.

Protože nemáš woodyho.

> nevite tedy co mam pridat k sources-list aby to slo ?

Střelba na slepo:

http://security.debian.org/ oldstable/updates main

Ale doporučuju si před tím přečíst důvody, proč to bylo odstraněno z
distribuce:

	Michal Čihař | http://cihar.com