apt-get nenajde balicek, i kdyz na www je

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Středa Červenec 27 15:44:33 CEST 2005

On Wed, Jul 27, 2005 at 03:32:24PM +0200, BuFran wrote:
> Dobrý den,
>
>   Hledal jsem nejakou nadstavbu na wget pro konzoli, nasel jsem pomoci
> google projekt "prozilla". Zjistil jsem, ze existuje Debiani balicek,
> tak jsem zajasal.
>
> dal jsem do prikazoveho radku "apt-get install prozilla" a vida
> prozilla neni. tak jsem se vydal hledat na www rozhrani a vida,
> odpovedelo to:
>
> Download Page for prozilla_1.3.6-3woody2_i386.deb on Intel x86 machines
>
> You can download the requested file from the pool/updates/main/p/prozilla/ subdirectory at:
>
>     * security.debian.org/debian-security

> [...]

Balicek prozilla je len v oldstable (woody). Vy mate stable (sarge) a
testing (etch).

ak nainstalujete balicek cez dpkg, tak o nom apt bude vediet. Len ho
zaradi do casti nepodporovanych balickov a nebude ho vediet sam
aktualizovat (co myslim, ze sa i tak nedeje vo woody).

--
Marian Cavojsky