Zkusenosti s nahrazenim MS Exchange linuxovou alternativou

Jan Nemsak, zooom.sk jan.nemsak na zooom.sk
Čtvrtek Červenec 28 09:35:04 CEST 2005

Este som zabudol, mozete skusit aj
http://www.opengroupware.org/

V tom case ked sme my nahradzali exchange servery takto to este nebolo
ani zdaleka v takom stadiu ako dnes.

Jan Nemsak

--
Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Osuskeho 3, 851 03 Bratislava