Zkusenosti s nahrazenim MS Exchange linuxovou alternativou

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Červenec 28 09:37:09 CEST 2005

On 7/28/05, Jan Kovář <Jan-Kovar na meggle.cz> wrote:
> Dobry den.

> [...]

Jestli to už máte koupené a zprovozněné, jako že asi máte, tak si
myslím, že nemá příliš význam to měnit, pokud Vám nechybí nějaká
funkčnost, která Vám asi nechybí. Již klasik říká "Never touch running
system"
Jestli je jediný důvod ten, že je to velký, složitý software, tak bych
se radši v příslušném směru vzdělal. Že se některé věci nyní
nepoužívají neznamená, že ve chvíli, kdy to nahradíte něčím jiným, se
budou chtít používat :-)
Pravděpodobně máte i AD doménu, což může býti další komplikace.
Píšete, že veřejné složky se používají, ale pravděpodobně nejsou
důležité. Dle mých zkušeností jsou ve firmách poměrně důležití lidé,
kteří použijí jednu věc jednou za rok, ale nutně jí potřebují, ale na
druhou stranu nejsou schopní na přímou otázku odpovědět, co všechno
používají.

Tedy zkrácená verze: já osobně bych do toho nešel

--
S pozdravem
Tomáš Krbec