VYRESENO (oklikou): initrd se mountuje ro?

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Červenec 28 10:47:00 CEST 2005

Zdravím

On Thursday 28 July 2005 10:43, Jan Marek wrote:
> Dd,

> uz to resim jinak: pochopil jsem, ze davat root na LV neni zrovna
> to prave(tm), takze ten stroj preinstalim tak, aby mel root na
> normalni partition...

No já používám Debianí kernel, initrd mi to vytvoří samo a s root filesystémem
na LVM nemám žádný problém. Co se taky spolehnout na nástroje distribuce?

--
	Michal Čihař | http://cihar.com