VYRESENO (oklikou): initrd se mountuje ro?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 28 11:37:24 CEST 2005

Dd,

On Thu, Jul 28, 2005 at 10:47:00AM +0200, Michal Čihař wrote:
> Zdravím

> No já používám Debianí kernel, initrd mi to vytvoří samo a s root filesystémem
> na LVM nemám žádný problém. Co se taky spolehnout na nástroje distribuce?

je pravda, ze Debiani kernel to ma vyreseny, ale ja jsem zvykly
si kompilovat kernel sam (ano, o projektu, ktery mi umi udelat
z normalniho kernelu deb balik vim). No a tam jsem to nejak
rozbehnout nemohl. Navic jsem se v yaird-im init-u docetl, ze
i on predpoklada, ze se rootfs pripoji RW, ne RO... :-(

No a protoze masina je rychla, tak uz mam reinstalaci hotovou,
a to vcetne zkompilovaneho noveho jadra (2xOpteron 252) :-)

> --
> 	Michal Čihař | http://cihar.com

Zdravi
Honza Marek