zalohovaci system - modularni system, ktery umi zalohovat nejenom soubory

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 28 11:40:16 CEST 2005

Dd,

On Thu, Jul 28, 2005 at 10:26:46AM +0200, Petr Klíma wrote:

> kde to roste?
>
> http://www.google.com/search?q=ninjabackup
>
> vrati jediny odkaz a tem uz neexistuje ...

hmm... Moje chyba, omlouvam se. Jmenuje se to backupninja a ne
ninjabackup a roste to zde:

http://deb.riseup.net/backup/backupninja/

>    Petr Klíma

Zdravim ceskobudejicaka :-)

Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,