Omezni velikosti adresare

"Ing. Radek Žuja" zujar na hortim.cz
Pátek Červenec 29 10:35:20 CEST 2005

Ale to bych musel mit kazdy adresar jeko jednu service.
A to bych nechtel, aby mi samba delala cca 5000 sharu - Neverim tomu ze
by to zvladla jak samba tak windy (ale to je nepodstatne)
Mam jeden sdileny adresar, a v nem adresarovou strukturu asi takovouto
/
|-0000-0500
|          |- 0001
|          |- 0002
|          .
|          .

|-0500-1000
.
.
A na ty dresare 0001, 0002 .... to potrebuji.

Radek