OT: zivotnost DVD a CD jako zalohovaciho a archivacniho media

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červenec 30 00:47:06 CEST 2005

Dne pátek, 29. července 2005 23:15 Ludvik Urban <lu na argo.troja.mff.cuni.cz>
napsal(a):
> [...]

Tak to je teda výsměch. Vždyť zálohování je nejlepší na pásky! Dělá to tak i
BBC, ti už v dobách kdy byly Kodak Gold média, prohlásili CD jako nevhodné
pro archivaci.

> pohybuju a docela by mne zajimalo co se tam tak masove zalohuje
> na dvd. Tam je situace takova, ze kdyz se treba letos 'nasla'
> ta Karlova Dalimilova ilustrovana kronika, tak se veskere
> operace vyzadujici pocitace a jejich prislusenstvi zadavaly
> jedne soukrome firme. Ta to udelala za penize (no jasne)
> a za autorska prava k elektronickemu prezentovani (:-)).

Tak to je teda totalni vysmech. Kdy ze se planuje ta defenestrace?

--

                        Jaroslav Lukesh