Rychlost spamassassinu

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Červen 1 11:25:47 CEST 2005

Peter Surda <mailto:shurdeek na routehat.org> wrote:
> SMTP-AUTH alebo aspon pop-before-smtp.

	To ale řeší jen první SMTP gateway (tedy MTA první instance v běžném použití), co komunikace MTA mezi sebou?

> Ano, napr. cez SPF.

	Krásná to idea, jednak je prolomená (o tom asi netřeba diskutovat - stalo se tak velmi záhy), jednak máme X domén a pouze pitěrné množství má něco jako SPF. Otázka implementace SPF v systémech a její využití je také tristní.

> Uz vidim, ako sa niekto pyta, ze ktory z velkych provajderov to
> vsetko robi. Robi to napriklad GMX, ktory ma uzivatelov par milionov,
> takze sa to ocividne *da* ;-).

	Dokud bude existovat alespoň jedno prase, tak to problém nevyřeší, ba co více, ono to díky prolomení neřeší v podstatě nic...:-)