Rychlost spamassassinu

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 2 12:49:51 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> nie preto, ze dodrziavate standardy. Princip je taky ze spamcop ma niekolko
> tajnych spamtrapov, a ak pridu do nich nejake maily, listne ich (detaily
> podmienok si nechava sam). A za takych okolnosti bouncovanie mailov
> mailserverom moze sposobit jeho listing.

Spammeři jsou hrozná havěť a měli by se střílet. Pokud se ale někdo
rozhodne používat blacklist, jehož správce na něj umísťuje servery,
které se chovají zcela korektně, tak mi nezbyde, než si jak o správci
blacklistu, jak o těch, kteří ho používají, myslet, že jsou naprosto
nekompetentní.

I kdybych přistoupil na tezi, že MTA je povinen neposílat bouncy na
maily rozpoznané jako SPAMy, nebude určitě používat stejnou definici
SPAMu jako správce blacklistu, takže se problém bude v menší míře
existovat stále.

-- Honza Houštěk