ForecastFox - non-root instalace do mozilly

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Středa Červen 1 15:20:09 CEST 2005

Dobry den,

> Pokousi se to ulozit do profilu uzivatele, ale je mozne ze to chce
> ukladat i jinam. Namatkou jsem vyzkousel nainstalovat rozsireni
> Colorzilla, dostal jsem se az k vyberu jestli chci instalovat do
> adresare s profilem nebo do adresare aplikace, zvolil jsem profil a pak
> to pise acces denied.

colorzillu jsem jako non-root v pohode nainstaloval. Bohuzel ten
ForecastFox se me nezepta, kam to chci instalovat jako Colorzilla.
To instalcni okno se jen zmini: A web site is requesting permission to
install, ale jaky prava tim mysli uz nerekne ;-(

> jde to tak ze stahnete soubor *.xpi a pak zvolite Open File normalne z
> menu a rozsireni se nainstaluje.

to jsem zkousel a je uplne jedno jestli to otvirate z disku nebo stahujete
z netu. Chova se mi to uplne stejne. Vy jste to nainstaloval jako non-root
uzivatel??

Marek Barton
POHODA-SERVIS, s.r.o.