ForecastFox - non-root instalace do mozilly

Michal Janda diskuse na jndm.net
Středa Červen 1 16:43:47 CEST 2005

Marek Barton napsal:
  > colorzillu jsem jako non-root v pohode nainstaloval. Bohuzel ten
> ForecastFox se me nezepta, kam to chci instalovat jako Colorzilla.
> To instalcni okno se jen zmini: A web site is requesting permission to
> install, ale jaky prava tim mysli uz nerekne ;-(
Nemuze tim myslet prava instalovat z toho konkretniho webu? nevim jak je
to v Mozille, ale ve Firefoxu se nejdrive ten web musi povolit. Nicmene
to by se melo dat obejit tim stazenim a instalaci z disku.

> to jsem zkousel a je uplne jedno jestli to otvirate z disku nebo stahujete
> z netu. Chova se mi to uplne stejne. Vy jste to nainstaloval jako non-root
> uzivatel??
Bohuzel ne. Ale zkuste z toho profilu roota zkopirovat adresar
forecastfox a jeste myslim neco je v extensions do profilu toho
non-roota, teoreticky by to melo fungovat (profily mozilly se daji
snadno prenaset). pripadne zkopirovat cely profil, to zalezi na tom
jestli tam uz mate nejaka data - maily, zalozky apod.

Michal