ForecastFox - non-root instalace do mozilly

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Čtvrtek Červen 2 12:59:54 CEST 2005

>   > colorzillu jsem jako non-root v pohode nainstaloval. Bohuzel ten
> Nemuze tim myslet prava instalovat z toho konkretniho webu? nevim jak je
> to v Mozille, ale ve Firefoxu se nejdrive ten web musi povolit. Nicmene
> to by se melo dat obejit tim stazenim a instalaci z disku.

to si nemyslim, v mozille jsem nasel akorat povolit instalaci softwaru.

> Bohuzel ne. Ale zkuste z toho profilu roota zkopirovat adresar
> forecastfox a jeste myslim neco je v extensions do profilu toho
> non-roota, teoreticky by to melo fungovat (profily mozilly se daji
> snadno prenaset). pripadne zkopirovat cely profil, to zalezi na tom
> jestli tam uz mate nejaka data - maily, zalozky apod.

smazal jsem si adresar /root/.mozilla, znovu spustil mozilu pod rootem, v
pohode nainstaloval ForecastFox a pak jsem nove vytvoreny adresar
/root/.mozilla zkopiroval do ~user/.mozilla, zmenil vlastnika na user, ale
bohuzel mozilla pri startu da vybrat profil default a kdyz ho vyberu, tak
mi rekne, ze se jedna o neplatny profil a nespusti se ;-((. Tak jsem
zkusil vytvorit novy profil, zkopiroval jsem vsechny soubory z
/root/.mozilla/default/3ih5ahvo.slt/ do
~user/.mozilla/default/11b25ono.slt/, opet zmenil vlastnika na user a pote
se mozilla spusti, ale ForecastFox stale nejde ;-((. Nevim co tim
nahodnym(?) nazvem adresare (11b25ono.slt) mysli a jestli to nebude duvod,
proc nemuzu zkopirovat profil ;-((

Marek