Přeposílání pošty s ořízlou diakritikou

ph na rook.cz ph na rook.cz
Čtvrtek Červen 2 18:32:20 CEST 2005

> Tak jednoduše to asi nepůjde. Zpracoval jsem e-mail uložený do souboru:
> cat diak.eml | cz2cz -d ascii > nodiak.eml
> Výsledkem je stejný soubour, beze změn. Problém vidím v tom, že e-mail je
> kodovaný do 7 bitů a cz2cz zajímají jen znaky nad 127. Mám pravdu? Co s tím?
>
> T.Vognar

   Chcete-li se do toho opravdu pustit, obávám se, že se budete muset na
chvíli zabavit studiem rfc2822, rfc2045, rfc2015, rfc1847, rfc2633,
rfc3850..., neb možných zádrhelů je velmi mnoho na to, aby je tu někdo stručně
a přehledně vyjmenoval, případně rovnou vyřešil. :)
   V každém případě se raději poohlédněte po nějaké dobré MIME knihovně v
nějakém vyšším jazyce, raději ale ne tak vysokém, jako bash.

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz
                                                         `-._,--.