Přeposílání pošty s ořízlou diakritikou

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 3 00:42:39 CEST 2005

On Thu, Jun 02, 2005 at 06:32:20PM +0200, ph na rook.cz wrote:

>    Chcete-li se do toho opravdu pustit, obávám se, že se budete muset na
> chvíli zabavit studiem rfc2822, rfc2045, rfc2015, rfc1847, rfc2633,
> rfc3850..., neb možných zádrhelů je velmi mnoho na to, aby je tu někdo stručně
> a přehledně vyjmenoval, případně rovnou vyřešil. :)
>    V každém případě se raději poohlédněte po nějaké dobré MIME knihovně v
> nějakém vyšším jazyce, raději ale ne tak vysokém, jako bash.
>                                                          | Pavel Kácha

Zkuste ten mail pred cz2cz prohnat mimedecode (resp. cimkoliv co umi dekodovat
bezne v MIME pouzivana kodovani) - dostanete to ze sedmi do osmi bitu a cz2cz
si s tim poradi.

Kazdopadne Pavel Kacha ma pravdu - mozna by bylo schudnejsi to vzit z druhe
strany a zajistit, aby dotycny mohl text normalne cist. Pokud tedy nejde ciste
o princip, ze to jde...

Mate-li chut, zkuste popsat cilovy system (pokud to nebude moc OT), pripadne
k cemu ma dotycny pristup (WWW? SSH? pres co/cim cte postu?).

Vaclav Stepan