OT: Re: autorun CD

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 3 00:15:24 CEST 2005

Martin Kraus napsal(a):

> ja bych si nedelal iluze. autorun je pro 50% pocitacovych useru jediny zpusob
> jak se dostat k obsahu CD:(
> mk

No ale to je potom jejich problém že neumí pracovat s CD :-(

Takže se to musí naučit (podle mě je to základní znalost PC jak si
přečíst data na CD pod jakýmkoliv OS), dokážu pochopit že se jim mount
nezamlouvá, ale aby nedokázaly prohlédnout data na CD to už je moc - jak
potom s tím PC pracují ?

No a pak to podle toho dopadá na soubor s jednou větou použijí word a
výsledný doc má 1M. :-)

|    ICQ    179223500                    |