OT: Re: autorun CD

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Červen 3 00:29:49 CEST 2005

> No ale to je potom jejich problém že neumí pracovat s CD :-(
>
> Takže se to musí naučit (podle mě je to základní znalost PC jak si
> přečíst data na CD pod jakýmkoliv OS), dokážu pochopit že se jim mount
> nezamlouvá, ale aby nedokázaly prohlédnout data na CD to už je moc - jak
> potom s tím PC pracují ?
>
> No a pak to podle toho dopadá na soubor s jednou větou použijí word a
> výsledný doc má 1M. :-)

no prave:( jenze ridicak na pocitac neni potreba, takze se holt klavesnice
dotykaji vsemozne bytosti. sice chapu ze ne kazdy ma v pocitacich zrovna
zalibu, ale nekdy me ta ignorace az zarazi.
ale tak to se tyka hlavne uzivatelu urciteho nejmenovaneho operacniho systemu
a s tim ja nemam nic spolecneho. poslednich nekolik let znam uz jen hlasku
"nepouzivam, neznam, neumim, nebudu":)
mk